Rikke Langebæk
Lektor
Sektion for Kirurgi Neurologi og Kardiologi
Dyrlægevej 16, 1870 Frederiksberg C
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-8605-6464
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
Quantitative assessment of faecal shedding of β-lactam-resistant Escherichia coli and enterococci in dogs
Gongora, C. E., Shah, S. Q. A., Jessen, Lisbeth Rem, Bortolaia, V., Langebæk, Rikke, Bjørnvad, Charlotte Reinhard & Guardabassi, Luca, dec. 2015, I: Veterinary Microbiology. 181, 3-4, s. 298–302 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
"Clinical Skills Model Buffett and Tours to the Clinical Skills Lab": Workshop
Langebæk, Rikke & Dilly, M., 2015, InWest 2015.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Rådgivning
- Udgivet
A guide to veterinary clinical skills laboratories
Baillie, S., Booth, N., Catterall, A., Coombes, N., Crowther, E., Dilly, M., Farrell, R., Langebæk, Rikke, O'Reilly, M. & Read, E. K., 2015, 49 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
- Udgivet
The SimSpay-student perceptions of a low-cost build-it-yourself model for novice training of surgical skills in canine ovariohysterectomy
Langebæk, Rikke, Toft, N. & Eriksen, Thomas, 2015, I: Journal of Veterinary Medical Education. 42, 2, s. 166-171 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Veterinary students´ recollection of surgical procedures - a qualitative study
Langebæk, Rikke, 2015. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 9755601
Flest downloads
-
940
downloads
On-line, blended learning and the flipped classroom: a variety of uses
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
548
downloads
The SimSpay - let students build their own models!
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
509
downloads
Developing a Guidebook to Veterinary Clinical Skills Laboratories
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet