Rikke Langebæk

Rikke Langebæk

Lektor

Medlem af:


    1. 2024
    2. E-pub ahead of print

      A Collaborative Response to the COVID-19 Challenge: Developing an International Platform for Sharing E-learning Materials for Veterinary Education

      Langebæk, Rikke, Bruun, Camilla Vibeke Sichlau, Koeslag, H., Zijlstra, C., Van Leenen, K., van Haeften, T., van Os, W., Jørgensen, Claus Bøttcher & Iivanainen, A., 2024, (E-pub ahead of print) I: Journal of Veterinary Medical Education. e20230039.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    3. E-pub ahead of print

      Responses to and Reflections on Clinical Skills Teaching and Assessment during COVID-19: A Global Survey

      Parkes, R. S. V., Langebæk, Rikke, Wu, J., Hendrickson, D. A., Ciappesoni, J., Lalèyê, F. & Baillie, S., 2024, (E-pub ahead of print) I: Journal of Veterinary Medical Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    4. 2023
    5. Udgivet

      The metabolome of pink-footed goose: Heavy metals and lipid metabolism

      Jensen, M., Poulsen, R., Langebæk, Rikke, Jenssen, B. M., Moe, J., Ciesielski, T. M., Dietz, R., Sonne, C., Madsen, J. & Hansen, M., 2023, I: Environmental Research. 231, 116043.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    6. 2022
    7. Udgivet

      Field work in Maasai Mara provides veterinary students with a multifaceted hands-on experience outside of academic settings

      Langebæk, Rikke, Turasha, G. & DeVincent, S., jul. 2022, VetEd 2022: Conference Programme. s. 93 1 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskning

    8. Udgivet

      Identifying and sharing innovations in clinical skills teaching developed globally during the COVID-19 pandemic

      Langebæk, Rikke, Parkes, R., Baillie, S., Hendricson, D., Ciappesoni, J. L., Laleye, F. & Wu, J., jul. 2022, VetEd 2022 : Conference Promgramme. s. 98 1 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskning

    9. 2021
    10. Udgivet

      Creating a pedagogical development program for veterinary clinical teachers: A discipline-specific, context-relevant, bottom-up initiative

      Marschner, C. B., Dahl, K. & Langebæk, Rikke, 2021, I: Journal of Veterinary Medical Education. 48, 2, s. 129-135 7 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    11. Udgivet

      Evaluation of the impact of using a simulator for teaching veterinary students cerebrospinal fluid collection: A mixed-methods study

      Langebæk, Rikke, Berendt, Mette, Tipold, A., Engelskirchen, S. & Dilly, M., 2021, I: Journal of Veterinary Medical Education. 48, 2, s. 217-227 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    12. Udgivet

      Qimmeq Health: Reference intervals and effect of sex, season and management on thyroid hormones in 144 Greenlandic sled dogs

      Winnerskjold Gjaldbæk, B., Andersen-Ranberg, Emilie Ulrikka, Langebæk, Rikke & Krogh, Anne Kirstine Havnsøe, 2021, I: Veterinary Clinical Pathology. 20, 1, 24.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceabstrakt i tidsskriftfagfællebedømt

    13. Udgivet

      QimmeqHealth—thyroid status of Greenland sled dogs (Canis lupus familiaris borealis)

      Gjaldbæk, B. W., Andersen-Ranberg, Emilie Ulrikka, Langebæk, Rikke & Krogh, Anne Kirstine Havnsøe, 2021, I: Acta Veterinaria Scandinavica. 63, 10 s., 51.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    14. 2020
    15. Udgivet

      Hundens sundhed: Sygdomme og hundehold

      Langebæk, Rikke, Sonne, C., Houser, G. & Andersen-Ranberg, Emilie Ulrikka, mar. 2020, Qimmeq: Den grønlandske slædehund. Egevang, C. (red.). Købehavn: Alle alle, Bind 1. s. 172-202 30 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

    Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

    ID: 9755601